كلمات اغنية واحدة تانية خالص ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية واحدة تانية خالص ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص

كلمات اغنية واحدة تانية خالص ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص



جرالى ايه من ساعه لما جانى

 دنا بخاف لو ثانيه يروح بعيد
دنا بقيت بالليل بسمع اغانى
 اللى قديم واللى نازل جديد

جرالى ايه من ساعه لما جانى
 دنا بخاف لو ثانيه يروح بعيد
دنا بقيت بالليل بسمع اغانى
 اللى قديم واللى نازل جديد


دنا بقيت بلبس على كيفه
 مبقولش لأ على حاجة بيعوزها
وبقيت بشوف كل اللى بيشوفه
 والتعليمات بالحرف انفذها
مهو خلاص سيطر علي حياتى
 ومفيش ولاد غيره بكلمهم
لأ وكمان بينقي صحباتى
 طب هعمل ايه مش عاجبه معظمهم


انا معاه تلميذه فى سنه اولى
 بس الغريب انا مبسوطه كده
وبكون معاه على طول هاديه وخجوله
 مع انى انا فى حياتى مش كده

انا معاه تلميذه فى سنه اولى
 بس الغريب انا مبسوطه كده
وبكون معاه على طول هاديه وخجوله
 مع انى انا فى حياتى مش كده


دنا بقيت بلبس على كيفه
 مبقولش لأ على حاجة بيعوزها
وبقيت بشوف كل اللى بيشوفه
 والتعليمات بالحرف انفذها
مهو خلاص سيطر علي حياتى
 ومفيش ولاد غيره بكلمهم
لأ وكمان بينقي صحباتى
 طب هعمل ايه مش عاجبه معظمهم

دنا بقيت بلبس على كيفه
 مبقولش لأ على حاجة بيعوزها
وبقيت بشوف كل اللى بيشوفه
 والتعليمات بالحرف انفذها

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.